Lat laurdag og Tehuset

IMAG0634Dagen starta med ein kopp sterk Assam Maijian TGFOP. Mørk, men likevel ganske blomeaktig. Eit godt alternativ til kaffi. Så spaserte eg og min betre halvdel ein liten tur ned til sentrum, og Tehuset i Lille Grensen. Ein av dei få plassane i Oslo (einaste?) det går an å få ein god kopp te, brygga med kunnskap om trekketid og temperatur.

IMAG0648IMAG0646IMAG0654Eg drakk ein god Darjeeling second flush. Perfekt temperatur, men teen var likevel litt svak (men greitt nok). Eg kjøpte med meg teen heim, og gler meg til å prøve han ut meir. Så prøvde vi ut eit par is-tear. Kan tilrå den kalde matcha latten! Og raude med ingefær.

IMAG0655IMAG0666Siste smak av sommar!

Legg att eit svar

