Regn

IMAG0918IMAG0914IMAG0919Det regnar ute, men det gjer ingenting, for eg sit inne på kontoret og har ein stor mugge med te. Og så har eg på meg ein ny og varm ullgensar.

Kvit te i ein vassmugge på låg, låg temperatur (kanskje berre 50-60 grader). Då gjer det ingenting om du trekkjer litt lenge, det blir ingen bitter smak – berre sterkare. La teblada få danse fritt. Viss du har ei lita sil, så berre held du den over glaset når du heller. Eller bruk eit kaffifilter. Eller noko anna du har for handa.

4 comments
    • Eg er så heldig å ha ein vasskokar med termostat, dvs at eg kan stille inn på td 70 grader, så varmar den berre opp til det. Det går òg an å kjøpe eit termostat som du kan putte i vatnet for å sjekke. Elles er eg blitt god til å kjenne att forskjellige temperaturar. Det viktigaste er at vatnet ikkje er for varmt! 🙂

  1. Ina said:

    Jeg har ikke så mye å kommentere annet enn at jeg er utrolig fasinert av din blogg! (Jeg visste ikke en gang at forskjellige teer skulle ha forskjellig temperatur. Morsomt å lære, te er jo så godt.)

    • Te er godt! Og det er veldig lite som skal til for å gjere den betre, td med rett temperatur på vatnet. Det er berre å prøve seg fram.

Legg att eit svar

