Te frå Kanchanjunga-fjellet

IMAG0928IMAG0944IMAG0945Frukt + te = sant. I kveld danderte eg ei skål med haustfrukt (fiken er liksom haust for meg) og trakk ein lys te frå Nepal, Himalaya Shangri La SFGFOP1, økologisk, dyrka ved verdas tredje største fjell. Minnar veldig om Darjeeling first flush, viss de har smakt den. Luktar søtt og lett parfymert. Passar godt til frukt. Kjøpte den på Black Cat til ein drøy femtilapp. Brukte 70 grader, trakk i over fire minutt (det var litt for lenge).

Og så impulskjøpte eg billett til Göteborg i morgon, skal vere der heile helga. Elskar å berre sette meg på toget. Er det nokon som har tips, tar eg gjerne i mot! Om te, eller om noko heilt anna. Eg har aldri vore der før.

Legg att eit svar

