Silver Needle

IMAG1046IMAG1048I dag tidleg trakk eg ei visdomstann. No ligg eg på sofaen, sløva ned med smertestillande og jobbar litt innimellom. Varme drikkar går ikkje så bra, men te må ein jo ha. Så eg fann fram den fine, kvite teen eg kjøpte på Tekultur i helga. Ein økologisk Bai Hao Yinzhen (òg kalla Silver Needle, på grunn av dei fine blada), frå Fujian i Kina. Det er kanskje ein av dei finaste og beste kvite teane som fins.

Eg trekte teen på omtrent 70 grader, lot den stå i heile fem minutt, fjerna teblada og venta. Venta til teen hadde kjølt seg ned til romtemperatur. Så drakk eg sakte. Teblada er skikkeleg luftige og lette, så om du har lyst til å prøve, bruk meir te enn du trur du treng.

Fargen er lys champagne, smaken er lett og mild, søt, med ein ettersmak av melon. P-e-r-f-e-k-t på ein slik dag.

Legg att eit svar

