Mørk te, stor bok

Og så til det alle lurer på. Kva i allverda har eg i glasset for tida? Og kva bok har eg i fanget?

IMAG1081IMAG1082IMAG1079For eit par år sidan var eg heilt hekta på pu erh-te. Te frå Yunnan i Kina som helst har vore lagra lenge. Den er mørk som kaffi (vanlegvis, ikkje på biletet over), djup på smak, smakar kanskje litt av våt jord og passar perfekt på denne tida av året. Min puh erh har bitar av ingefær, i tillegg til å vere lagra i ein boks som er laga av kanelbark (!) som gjer at den trekk til seg litt kanelsmak. Heilt himmelsk. Men pu erh er veldig godt i seg sjølv, utan tilsett smak, og veldig sunn. Oftast er teblada lagra samanpressa i små eller store kaker.

Og så har eg nokre sider att av Knausgård sitt storverk, 3. bok. Det er heilt fantastisk stor litteratur. Eg har brukt lang tid, lest andre bøker innimellom, men kjem alltid tilbake. Og så slår det meg på nytt kor bra det er. Stakkars alle som er i nærleiken av meg når eg har ein Knausgård-periode. Då snakkar eg ikkje om anna.

1 comment
  1. Julie said:

    Jeg liker det her så innmari godt! Blir inspirert til å lete lenger bak i teskapet og drikke te jeg hadde glemt at jeg hadde.

Legg att eit svar

