Gong fu cha

wpid-20131009_113702.jpgwpid-20131009_113820.jpgwpid-20131009_113935.jpgwpid-20131009_114229.jpgwpid-20131009_114037.jpgNår eg har god tid, lagar eg til teen inspirert av kinesisk tradisjon, med ein tesermoni. Det er ein heilt eigen, liten vitskap som gjer at du får mykje ut av eksklusive, dyre tear. Å lage teen slik er nesten som meditasjon, kroppen roar seg ned og det er enklare å nyte teen fullt ut. Perfekt på ein søndag.

Skal skrive meir om dette ein gong, men i mellomtida kan de jo hente inspirasjon på youtube (mange fine filmar med cheesy, asiatisk bakgrunnsmusikk).

Teen eg drikk i dag er ein gamal oolong bao zhong frå 1999 (!) som er middels-kraftig oksidert, klår farge i koppen og ein intens smak. Fantastisk.

1 comment
  1. Anne said:

    Det skal eg sjå på youtube. Eg fekk årgangste av ei veninne då hu kom heim frå Kina og har framleis ikkje våga prøve den….

Legg att eit svar

