Hektisk og fantastisk!

wpid-20131030_104135.jpgDet går veldig mykje i slik te for tida. Det skjer så innmari mykje, og eg får nesten ikkje tid til å sette meg ned å nyte ei god kanne. Dette har skjedd dei siste par vekene:

– Eg har kjøpt leilegheit! Saman med han som eg helst vil bu saman med. Ei fantastisk lita perle på Grünerløkka med stor peis på soverommet, badekar, kvitmalte golv, eit ekstra rom og innflyttingsklar om ein månad.

– Skal selje noverande leilegheit (med alt som følgjer med av rydding, vasking og kasting).

– Planleggjer ei fin reise til London for å treffe bra folk (og teste ut teen der). Tips?

– Prøvar å helse på nabolagskatten så ofte eg ser han (blir trist å flytte frå han) og nyte siste rest av det vakre haustlyset.

wpid-20131020_122440.jpgSå difor har det vore litt stille her. Men ber over med meg! Snart er eg tilbake.

2 comments
  1. Anne said:

    Gratulerer så mykje!

Legg att eit svar

