Grøn laurdag

wpid-20131102_141125.jpgI dag var eg innom Palais des Thés sin butikk i Hegdehaugsveien, og wow, det er verkeleg den beste plassen for bra te i Oslo. Dei som arbeider der er skikkeleg flinke, og eg fekk lov til å vere med å smake ein ny Long Jing som var veldig god (så eg tok med meg litt heim). Sjekk dei heilt nye, enkle merkelappane (t.v.).

I tillegg fekk eg med meg ein annan kinesisk grøn ein, Huang Shan Mao Feng, som lukta så ferskt og himmelsk. Skal smake litt i løpet av helga og prøve å skrive litt om dei. Og så måtte eg fylle opp granateple-lageret mitt litt. Granateple, altså – ei fantastisk frukt.

wpid-20131102_141050.jpg

2 comments
  1. mariell. said:

    om du skrellar granateplene kan eg godt eta dei.

Legg att eit svar

