Favorittkanna

darjeelingkanne

darjeelingkoppSkal du berre ha ei tekanne, burde det vere ei tekanne i støypejern. Ekstremt slitesterk (kan sikkert arvast i generasjonar), stor varmekapasitet som held teen varm lenge, tek ikkje opp i seg smak av teen, så det går fint an å trekke alle typar tear i den utan å vere redd for det. Og så er dei så fine. Eg kjøpte mi for fem-seks år sidan, og er like glad i ho.

I dag har eg ein fin darjeeling 2nd flush i koppen. Sånn medan eg ventar på årets første 1st flush. Ah. Vår.

 

1 comment
  1. eg kjøpte ei sånn i haust, og eg elskar ho! heilt fantastisk bra og fin.

Legg att eit svar

