Fest! Vive le thé!

Te i kvardagen, te på fest. I går var det fest i heimen, og eg lagde nokre skikkeleg gode drinkar basert på kaldbrygga te. Å, eg elskar te.

drink4Eg brukte ei teblanding frå Palais des Thés som heiter Vive le thé, den luktar heilt fantastisk av appelsin og litt ingefær, passar perfekt til kaldbrygging. Bruk kaldt vatn i staden for varmt, og sett i kjøleskåpet i nokre timar.

drink2Is i glaset! Så blanda eg eit par klunkar med italiensk sitronlikør (å, det er det beste) med safta frå ei halv blodappelsin. Det kan sikkert funke med ein annan likør, eller annan fruktjus òg.

drink3Så er det berre å blande det ut med den kaldbrygga teen, pynte og servere! Om det ikkje blir søtt nok, går det sikkert an å blande inn litt sukkerlake, men eg likar det litt – eh – bittert.

drinkVoilà!

Eg fann aldri ut av kva eg skulle kalle den nye komposisjonen min. Kanskje de har framlegg?

Legg att eit svar

