Heimekontor

heimekontor2heimekontorFredag betyr heimekontor, radio, te og masterjobbing. Sjølv om eg strengt tatt har eit eige kontor i den nye leilegheita, blir det liksom stove-kontor når eg er åleine. Dagen starta med at eg fekk plukke meg ut blomar på den lokale blomsterbutikken før opningstid (takk til den beste valentin!) og eg ville sjølvsagt ha tulipanar. I kjøleskåpet sto ei stor skål med granateplekjernar eg hadde laga klar i går. Av og til er eg så lur.

Sidan det er valentisdag (sjølv om eg ikkje er SÅ begeistra), laga eg eit stort glas med grøn te med blomar og mandel (Thé des Vahinés frå Palais des Thés) som smakar skikkeleg romantisk. Hehe.

ferskenblomstOg så kan eg gløtte bort på ferskenblomstgreinene mine, som har fått fine, grøne skot. Og glede meg til konsert i kveld. Håpar alle har fine og produktive dagar!

 

 

Legg att eit svar

