Mummi Assam

assamassam2Assam Maijian, ein svart te med mykje smak (som likevel er ganske mild og smakar litt blome), servert på litt utradisjonelt vis ein søndags ettermiddag. Eit par fine glas og eit pent serveringsbrett er alt som skal til for å få ei kjensle av helg og bittelitt luksus. Eg trakk teen på rundt 80 grader, for eg var litt redd for at den skulle bli bitter.

Og så dagdrømte eg om å bu i Eidsvollsbygningen som eg besøkte i helga. Rom på rom med fantastiske møblar, tapet og gardiner i sterke fargar og fine mønster og flotte, målte golv som dette:

eidsvollHåpar de har hatt ei fin helg!

2 comments
  1. Anaruh said:

    Hei! Liker bloggen din kjempegodt! Er selv veldig glad i te, men ikke så avansert i bryggingen min som deg. Gleder meg til å følge deg, og lære mer 🙂

    • Tusen takk! Det treng eigentleg ikkje vere så komplisert. Så lenge teen er god nok for deg, er det vel eigentleg greitt? Men gøy å ha som hobby at teen skal smake best muleg. Du har ein fin blogg du også, forresten!

Legg att eit svar

