Tekurs

tekursI går var eg på tekurs! Palais des Thés i Oslo har tekurs kvar måndag klokka 18, der kursdeltakarane blir guida gjennom forskjellige typar te og lærer litt om smak, produksjonsmetodar, bryggeteknikkar og tehistorie. Det passar veldig godt for folk som ikkje kan særleg mykje frå før. Men sjølv om eg hadde smakt alle teane vi fekk servert, lærte eg ein del nytt likevel. I tillegg fekk vi ein demonstrasjon av både den kinesiske og den japanske tesermonien. Og så fekk vi smake matcha (grøn, pulveristert japansk te) med kvit sjokolade. Killer-kombinasjon, altså.

Sjølve kurset fekk eg gratis, men eg hadde tenkt lenge at eg burde teste det ut. Alle som er med på kurs får litt rabatt på te etter kursslutt, så sjølv om eg hadde lova meg sjølv å ta ei lita pause i teshoppinga, kjøpte eg med meg ein spennande, rå pu erh som eg testar ut i dag. Skal skrive meir om den seinare! Den virkar veldig lovande.

 

Legg att eit svar

