Da Ye Sauvage

puerhlysEg elskar vakre teblad. Heile, store, sterke blad som brettar seg meir og meir ut for kvart trekk. Og så blir eg veldig fascinert av tear der nesten heile planten er brukt: toppskota, store blad, stilken. Ah. Akkurat slik er den nye teen eg kjøpte med meg frå Palais des Thés på måndag.

puerhbladBlada tørka, og etter fjerde trekking.

puerhkoppDet er ein pu er, men ikkje som pu er-ar eg har smakt før. Sjølv om denne òg har ein ganske spesiell smak. Eg elskar den, men innser at dei fleste må lære seg å like den. Som kaffi og øl. Pu er eg har smakt før er ein «kokt» type, men denne er rå, eller meir grøn. Det gjer at fargen og smaken blir meir lik oolong eller grøn te, og eg likar det. Desse teane kan bli veldig gamle, og kan godt lagrast i 20-30 år og berre bli betre og søtare med åra. Då blir dei ofte lagra samanpressa i kaker, men min er i lausvekt. Denne eg har kjøpt er nok ikkje så gamal, men smakar likevel kjempegodt!

puerhoverEg hadde med meg teen på jobb i ein praktisk og fin boks, og trakk den fire gongar (og då orka eg ikkje meir). Fargen var veldig klår og lysande gullaktig. Smaken var utan tvil litt pu er-sk, det vil seie at den smakte litt jord (eller underskog, som vi lærte på te-kurset). Med eit hint av fjøs. Men desse smakane er ikkje så framtredande her. Den er heller veldig vegetal, litt fruktig. Den var litt meir bitter enn søt, det kjem kanskje av at han ikkje er lagra så lenge. Den er ikkje så veldig sterk på smak om du ikkje trekk den så lenge. Eg trakk min på rundt 80 grader, med fleire trekk på alt frå 30 sekund og opp til eitt-to minutt kvar gong. Eg synes smaken er veldig spennande, er liksom ingen andre smakar som kan samanliknast med den.

puerhposeDa ye er namnet på planten teen kjem frå, ein teplante med store blad som blir brukt til pu er. Sauvage betyr vel «vill», så kanskje den er laga på ville teplantar? Prøv!

1 comment
  1. Anaruh said:

    Jeg har faktisk til gode å smake puh er, det må jeg gjøre en dag! Tror jeg skal bruke litt tid i påsken på å finne en som er riktig god 🙂 Takk for tips om denne!

Legg att eit svar

