Påfyll

gulloolong og bokKvardagen er så full av jobb, skule, smarttelefonar, facebook, alltid nye artiklar som ser spennande ut, nye oppdateringar på nettavisene, e-post heile dagen og heile kvelden, tekoppen som blir kald før ein rekk å drikke noko, alle bøkene som ligg halvleste på nattbordet, alltid noko som distraherer. Av og til må eg øve på å konsentrere meg, øve seg på å leggje ting vekk. Det treng ikkje vere meir enn ein time om gongen.

Eg kjenner at eg av og til har behov for litt påfyll som ikkje berre er ein flyktig, overflatisk artikkel eller blogg, men noko litt meir djuptgåande. No for tida les eg den nyaste boka til Eric Schlosser om atomvåpenindustrien, ein skremmande 600-siders reportasje han har brukt seks år på å skrive. Eg traff han når han var i Oslo for å halde eit føredrag førre veke, fekk signert boka og høyre han snakke om den galskapen det faktisk er; at nokre få land har våpen som kan utslette jorda mange gonger. Det fins faktisk fleire atomvåpen i verda enn pandaer. Tenk litt på det.

gulloolongTil dei små lesestundene mine drikk eg te, denne gongen ein mørk, gamal oolong frå 1999. Framleis prima smak.

Legg att eit svar

