Gull frå Yunnan

goldentipsNår eg våkna med sol i andletet og påskeferiekjensle i dag tidleg, visste eg med ein gong kva te eg hadde lyst på. Dette er ein svart te frå Yunnan, Feng Qing. Når ein ser på dei varkre toppskota, skjønar ein korleis teen fekk namnet Gold Tips.

yunnan1 yunnan3Det blir ein del søl når eg lagar te, så eg har alltid ein superabsorberande klut i nærleiken. Så går det superraskt når eg skal tørke av undersida av kanne og kopp for å unngå søl på bordet.

yunnan4Teen frå Yunnan, og særleg te med mange toppskot (toppen av teplanten) er veldig søt, med honningaktig smak. Nam!

4 comments
  1. Torgeir Nordbø said:

    Nice! Hvor har du bestilt den fra? Yunnan Sourcing?

    • Ja! Takk for tips! Kjøpte fire forskjellige, deriblant ein lilla variant.

  2. Torgeir Nordbø said:

    Jeg har også kjøpt en lilla variant, og tror jeg skal kjøpe meg enda en. Har du fått smakt på den?

Legg att eit svar

