Yixing-kanne

yixing-kanneI dag reiser eg til Roma! Om de har Roma-tips (te-tips eller andre tips), tek eg gjerne i mot. Her er i alle fall eit tips frå meg: Prøv å lag te i ei yixing-kanne! Det er ei kinesisk tekanne laga av yixing-leire. Det fine (men av og til upraktiske) med slike kanner er at leira trekk til seg litt av tesmaken. Det er vanleg å ha ei kanne til ein type te, i denne kanne trekk eg berre svart kinesisk te. Det vert sagt at ein nesten ikkje treng å bruke teblad etter fleire år med bruk, sidan smaken heng att i tekanna. Men det veit eg ikkje heilt om eg trur på. Men det er viktig å aldri vaske dei med såpe, eller la teblada ligge så lenge at dei mugnar, slik at dei smakane sett seg fast i kanna.

God påske!

Legg att eit svar

