Darjeeling Mission Hill DJ 2 F.T.G.F.O.P.1

etikettDette er altså teen eg har drukke på dei siste dagane. Ein first flush frå Darjeeling som ikkje smakar som noko first flush eg har drukke tidlegare år. Smaken er meir kompleks og «mørkare» enn fleire av dei andre på marknaden. Tyngre smaksnotar som frukt, mandel og honning – og litt bitter mot slutten. Men lett til å vere ein svart te. Fargen er ein heilt fantastisk gull-aktig oransje, som er uendeleg vakker gjennom den skarpe vårsola som vi har i Oslo for tida. Eg smakte på denne før eg kjøpte den, så eg visste at den var god. Og fordi smaken er så samansett har eg ikkje gått lei – berre meir begeistra for kvar gong eg drikk han.

darjeelingmissionhillBlada er rulla saman og er for det meste mørkegrøne. Og så luktar dei kjempegodt og nesten litt krydra.

darjeelingisolOm du berre skal ha ein first flush i år, kan eg verkeleg tilrå denne. Av dei andre eg smakte på Le Palais des Thés, var òg ein frå Teesta Valley veldig, veldig god, og ein eg vurderer å kjøpe. Om du ikkje har smakt så mykje first flush frå Darjeeling før, kan eg òg tilrå den frå Longview. Den er veldig lett og lys. For meg er dette vårkjensle i ein kopp! Det er ein grunn til at desse teeane er kjende som teens Champagne.

1 comment
  1. Anne said:

    Den både såg og høyrtes god ut! Min te i dag var Théophile, den er så god nå i sommervarmen. Eg varierer mykje mellom den og Thé des songes blancs

Legg att eit svar

