Mørkt

Å, det er så mørkt ute! Heldigvis har eg ein te som passar perfekt. Denne fekk eg av eit vennepar som alltid er ute og reiser (hallo i New Zealand eller kvar de er no!). Ein mørk, mørk pu erh, med mykje sødme og jordsmak. Mmm. Kjøpt i Aust-Europa ein stad, med bryggemetode på ein post-it-lapp.

puerTil teen les eg den italienske forfattaren (pseudonym) Elena Ferrante si første bok i ein serie bøker frå Napoli som kjem ut på norsk i slutten av mars. Sidan eg arbeider i forlaget, får eg lese den litt før alle andre. Har eg nemnt at eg er forelska i Italia? I boka får vi eit fantastisk innblikk i korleis det var å vekse opp i Napoli i etterkrigstida. Neste tur til Italia går til Roma i påska. Då eg var der i fjor på den tida, var det vår og eg kunne sykle lettkledd på smale stiar i store parkar. På tide å finpusse italiensken! ferranteBortsett frå å drøyme meg bort til vacanze in cittá calde e fantastici for å jage det siste av mørketida bort, et eg god mat, trenar masse, les, søv, strikkar og held meg unna alkohol. Kjedelig, men frykteleg effektivt.

1 comment
  1. Jeg var så heldig å få den boka i posten, men så glemte jeg den hos mamma og pappa i jula. Må huske å finne den fram nesten gang jeg er der, for den virka så lovende!

Legg att eit svar

