Leseliste 2015

lesedagboklesedagbok2Inspirert av Mariell, har eg sett opp ei liste over bøker eg skal lese i 2015. Så spennande! Dei siste åra har eg ført lister over bøker eg har lese, noko som er veldig fint å kunne sjå attende på i ettertid. Så det er eit lite tips frå meg til dykk (og eg tykkjer det er ekstra fint å ha det handskrive i ei lita bok). Men til lista:

The Goldfinch av Donna Tartt

Adam av Ariel Schrag

Rosens navn av Umberto Eco

Beckomberga av Sara Stridsberg

A Tale of Two Cities av Charles Dickens

Mi briljante venninne av Elena Ferrante

Monstermenneske av Kjersti Annesdatter Skomsvold

Forbrytelse og straff av Fjodor Dostojevskij

Soga om vêret av Bergsveinn Birgisson

I ringane av Kristina Leganger Iversen

Født feminist av Marta Breen

Europeere av Simen Ekern

12 bøker, ein for kvar månad i året. God miks av kvinner, menn, klassisk, kontemporært, tjukke, tynne, og litt sakprosa. Alle burde lese litt meir sakprosa. I tillegg har eg ei liste med kanskje-bøker og sjølvsagt ei lita opning for spennande haustbøker som kjem ut i år. Eg har allereie lese ei i januar, men trur at det kjem til å gå litt sakte fram til sommaren. Men har planar om ein skikkeleg lesehaust!

Dei aller fleste bøkene står uleste i hylla mi, og eg kjenner det litt som Olav H. Hauge då han skreiv i dagboka si 17. november 1955:  Eg likar ikkje kjøpa bøker som eg ikkje les. Bokhylla vert ikkje mi lenger då, framande makter har teke plass der som eg ikkje kjenner. På tide å bli kjent med bøkene mine. Nokon som har lese noko på lista mi?

Andre bøker lest i 2015:

Dommedøgn av Kjersti Wøien Håland

Alle utlendinger har lukka gardiner av Maria Navarro Skaranger

Klokken og sengen av Eline Lund Fjæren

 

6 comments
  1. Nordlendingen said:

    Har nok ikke lest noen av dem, men har flere av dem i hylla så kjenner meg igjen der! Har en 2015 reading challenge på gang her, får se hvor langt jeg rekker, 42 bøker før slutten av året er litt i meste laget!

  2. basunengel said:

    Kvar har du kjøpt den boka? Eg også liker å skrive bøker eg har/skal lese i ei lita bok, men har berre ei vanleg notatbok no 😉

Legg att eit svar

