Sølv

sølvDet har skjedd gradvis, men plutseleg er lyset attende. I Oslo har det vore eit merkeleg, deileg påskevêr dei siste dagane (ein varm tanke til dei som har hatt kjempa mot stormen!). Sjølv om den kvite årstida nærmar seg slutten, er det på denne tida eg har mest lyst på kvit te. Ein klassikar eg stadig kjem attende til er Silver Needle, ein mjuk, søt, enkel og mild kvit variant. Den har fått namnet sitt fordi blada liknar små sølvnåler, og den tørka teen har eit lite lag av kvit pels, dei liknar litt på dei fine pusekattane ein snart kan finne på vårtrea.

sølv2Eg brukar vatn på 80 grader, og lar teen ligge i til eg er nøgd med fargen. Når eg ikkje brukar for varmt vatn, er det ikkje så farleg med trekketida – det skal mykje til for å gjere teen for bitter. Men eit par minutt held, altså. Det som er verdt å merke seg, er at når ein lagar slike milde tear som ikkje har så sterk smak, så er vasskvaliteten ganske viktig. Eg merkar stor skilnad på vatn som har blitt kokt mange gonger (typisk slikt vatn som er att i vasskokaren). Så pass på å bruk heilt friskt oksygenrikt vatn rett frå springen!

sølv3Og så har eg fått eit nytt tre! Er så forelska i det.

Legg att eit svar

